وبلاگ رسمی حلقه هنر

ارائه اخبار، توضیحات و گزارشات رسمی حلقه هنر
وبلاگ رسمی حلقه هنر

گزارش تصویری : حلقه هنر ۱۷

جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۱ ب.ظ

جلسه هفدهم حلقه هنر با ارائه و بحث و گفت‌گو پیرامون آثار متفاوت حسن روح‌الامین و با حضور هنرمند، اساتید و علاقه‌مندان به هنر نقاشی و به خصوص نقاشی آیینی و عاشورایی برگزار شد. در این جلسه نقاشی‌های عاشورایی حسن‌ روح‌الامین پس از نمایش با حضور دکتر حبیب‌الله صادقی و دکتر پروانه دلفانی تحلیل و بررسی شدند و به بحث و گفت‌گوی حضار در سالن فارابی دانش‌گاه هنر گذاشته شدند.

نظرات  (۱)

  • یه هنر دوست
  • با عرض سلام

     بسیار ممنون از برگزاری این حلقه . بسیار ممنون از استاد صادقی بابت سخنان مفیدشون برای ما هنری های دین مدار و از استاد دلفانی بابت تحلیل های مناسب و مفیدشون و هم چنین از هنرمند ارجمند جناب آقای روح الامین بابت خلق آثاری این چنین پرعظمت و پرمعنا و بسیار زیبا .

     

    یک انتقاد : عکس هایی که در گزارش تصویری آمده به نظر حقیر کمی ناقص بوده و بهتر بود که عکس هایی که در آنها آثار مورد بررسی قرار گرفته شده بود در این گزارش قرار داده می شد .

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطف و محبت‌تون
    در مورد عکاسی : معمولا تصاویر کامل‌تری مشتمل بر این تصاویر و  تصویر‌های آثار در ترکیب با متن کل تحلیل‌ها در پستی ویژه تحلیل ارائه شده در circleofart.ir خواهد آمد. پست مورد نظر در دست انتشار است.
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی