وبلاگ رسمی حلقه هنر

ارائه اخبار، توضیحات و گزارشات رسمی حلقه هنر
وبلاگ رسمی حلقه هنر

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

حلقه‌ی هنر برای دومین بار متوالی میهمان حوزه‌ی هنری بود و این بار جلسه‌ی بیست و هفت‌م خود را در سالن کوچک و صمیمی اوستا برگزار کرد. پس از وقفه‌ای بیش از یک ماهه ، حلقه‌ی اخیر با ارائه آثار اسباب‌بازی شرکت چوبین در جلسه‌ای دو ساعته برگزار شد و پس از ارائه‌ی کار توسط مدیر شرکت،‌ کارها به نقد و نظر گذاشته شدند. این جلسه به دلیل تاخیر در حضور مخاطبین بیست دقیقه دیرتر از موعد مقرر آغاز و بیست دقیقه دیرتر نیز به پایان رسید.

نشست ۲۷ام با صحبت‌های مهندس نوروزی پیرامون چه‌گونه‌گی شکل‌گیری شرکت چوبین، دغدغه‌ها، سرگذشت تولید اسباب‌بازی‌‌ها و انتخاب نام مجموعه آغاز شد و سپس با حضور سیدمحمدرضا موسوی به عنوان کارشناس حلقه، نقدهایی به شیوه‌ی کار و بعضی محصولات شرکت سرگرمی‌های رشدآفرین وارد شد. به خاطر محوریت اسباب‌بازی در این جلسه، بخشی از جمعیت ۳۰ نفره‌ی حاضر را مادران تشکیل می‌دادند، که از تجربه‌ی استفاده‌ی کودکان‌شان از محصولات و نقدهایی گفتند که پیرامون بعضی اسباب‌بازی‌ها وجود داشت. شرکت چوبین که از سال ۸۹ فعالیت جدی خود را آغاز کرده است از برنامه‌های آینده‌ی خود گفت و ایده‌هایی که برای آن در نظر دارند. هم‌چنین با صحبت‌های مهندس نوروزی به نظر می‌رسید این شرکت به خوبی پذیرای ایده‌های طراحان صنعتی و شنونده‌ی تجربه‌ی خریداران خود است. پیش‌نهادها و نظرات فنی و مهمی نیز در این جلسه به مسئولان این شکرت منتقل شد که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های آتی این شرکت کمک‌کننده باشد. به طور خلاصه حلقه‌ی ۲۷ تجربه‌ی خوبی از لحاظ تعامل تولیدکننده‌، مصرف‌کننده‌ها و نقدهای متخصصان بود. جلسه‌ی بعدی حلقه‌ی هنر ان‌شاءالله دو هفته‌ی بعد باز هم با موضوعی در ارتباط با موضوع طراحی و ساخت اسباب‌بازی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

دقایقی قبل مطلع شدیم دانش‌گاه هنر در بدقولی مکرری، هم‌آهنگی سالن فارابی فردا برای حلقه هنر را نادیده گرفته است و عملا سالن فارابی را نخواهیم داشت. 

با حمایت و کمک دوستان حوزه هنری ان‌شاالله سالن اوستای حوزه هنری محل برگزاری جلسه ۲۷ حلقه هنر خواهد بود.

جلسه ۲۷ حلقه هنر؛ با موضوع اسبا‌ب‌بازی‌های چوبین

سالن اوستای حوزه هنری؛ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ؛ ساعت ۱۷ الی ۱۹

بلاخره بعد از تعطیلاتی که به تبع ماه رمضان و گرماگرم تابستان و تعطیلات میان‌دوره‌ای دانش‌گاهی در برنامه‌ریزی حلقه‌های هنر به وجود آمد، دوباره با حلقه‌ هنر دیگری هم‌راه می‌شویم.

جلسه بیست‌و‌هفتم حلقه هنر یک‌شنبه بیست‌و‌پنجم مرداد ماه ۹۴، با ارائه و گفت‌گو پیرامون مجموعه اسباب‌بازی‌های چوبین کاری از شرکت سرگرمی‌های رشد‌آفرین چوبین همراه خواهد بود.