وبلاگ رسمی حلقه هنر

ارائه اخبار، توضیحات و گزارشات رسمی حلقه هنر
وبلاگ رسمی حلقه هنر

هیچ حرکت خودانگیخته هنری بدون دغدغه و حمایت هنرمندان و هنردوستان بالنده نخواهد شد. حلقه هنر هم از این قاعده مستثنی نیست. هر حمایتی از سمت شما به رشد و حرکت مستقل حلقه هنر کمک شایانی خواهد بود. شما می توانید ما را نصیحت کنید. این حمایت غالبا نادیده گرفته می‌شود. حمایت انواع مختلفی دارد که برای درک اهمیت آن‌ها شاید باید کمی وسیع‌تر نگاه کنیم. شما می‌توانید:

- حلقه هنر را نصیحت کنید

هر انتقاد، پیش‌نهاد یا ایده خوبی برای حلقه هنر دارید پیش خودتان نگه‌ ندارید. ما سعی می‌کنیم گوش‌های شنوایی باشیم و برای هرچه بهتر شدن حلقه نیز ظرفیت لازم برای تغییر را در خودمان ایجاد کنیم. کافی‌ست با ایمیل حلقه (thecircleofart@gmail.com) مکاتبه کنید و یا با دبیرخانه حلقه هنر به شماره تلفن (۰۲۱-۸۸۳۰۲۳۱۸) تماس بگیرید و یا در جلسات حلقه هنر با هر کدام از دست‌اندرکاران جلسات طرح مساله کنید.

- حلقه هنر را معرفی کنید

شما بهترین رسانه هستید. حساب‌های شبکه‌های اجتماعی شما، جمع‌های هنری و غیرهنری و از همه مهم‌تر روابط دوستانه شما، بیش از هر رسانه‌ی بزرگی می‌تواند به ما کمک کند. اگر حلقه‌های هنر مناسب است چرا نباید دوستان هنرمند و هنردوست‌تان را به آن‌ها دعوت کنید؟ تا در حاشیه یک دیدار دوستانه خوب، با سایر هنرمندان جوان کشور، پیرامون آثار هنری گفت‌گو کنید.

ارتباط مجازی حلقه هنر با جامعه خود وبلاگ رسمی حلقه هنر (circleofart.blog.ir) است و محتوای هنری جلسات نیز در سایت رسمی حلقه هنر (circleofart.ir) قابل دست‌یابی‌ست. معرفی همین دو پای‌گاه شروع خوبی برای یک حمایت دیجیتال از حلقه هنر است.

- در حلقه هنر شرکت کنید

حلقه هنر اگرچه یک جامعه هنری و گردهم‌آیی دوهفته یک بار اهل هنر است اما به بهانه‌ی گفت‌گو پیرامون یک اثر یا اندیشه هنری شکل می‌گیرد. اگر صاحب اثر هنری یا اندیشه‌ای در هنر هستید بی‌شک حضور و اعتماد شما بهانه‌ی امتداد حلقه‌های هنر خواهد بود. برای ثبت آثار یا اندیشه‌های خود در بانک داده حلقه هنر می‌توانید از طریق فرم‌هایی که در سایت رسمی حلقه هنر (circleofart.ir) قابل دست‌یابی‌ست، استفاده کنید.

- در برگزاری حلقه هنر کمک کنید

چرا که نه!؟ جمع امروز دست‌اندرکار حلقه هنر نیز دوستان شما هستند. شما هم می‌توانید فرصت‌هایی را در زندگی حرفه‌ای یا دانش‌جویی خودتان خالی کنید و در برگزاری حلقه‌های هنر ما را حمایت و کمک کنید.

- در هزینه‌های حلقه هنر سهیم باشید.

حلقه‌های هنر به طور ماهانه هزینه‌‌ای در حدود یک میلیون تومان دارند که در گزارش‌های گاه و بی‌گاه وبلاگ رسمی حلقه هنر در مورد هزینه‌کرد آن نیز اطلاعاتی داده می‌شود. این هزینه از محل حمایت شما تامین می‌شود. پس اگر دوست دارید حمایتی مالی از حلقه هنر داشته باشید کافی‌ست تا مبالغ مورد نظر خود را به حساب بانک تجارتی که فقط به منظور هزینه‌کرد حلقه‌ هنر تعریف شده‌است واریز کنید.

کارت بانک تجارت (ویژه حلقه هنر)

۶۲۷۳ - ۵۳۱۳ - ۰۱۲۰ -۸۹۹۶

به نام یحیی نوریان